czwartek, 26 lutego 2009

Zakupy

Uwielbiam szperać po internetowych zakamarkach. Uwielbiam wyszukiwać miejsca, gdzie można nabyć rozkoszne drobiazgi - prawie bez znaczenia, a jednak tworzące wnętrze na nowo.
Fascynują mnie sklepy z obrusami, tkaninami, naczyniami, dodatkami i ciekawymi przedmiotami - najchętniej takimi, które trzeba własnoręcznie ozdobić.
Staram się kierować rozsądkiem i możliwościami portfela, jednak przychodzą chwile, kiedy zwyczajnie nie potrafię się oprzeć... tak było z kurką - stojakiem na jajka , którą otrzymałam w ostatnim czasie. Oczywiście nie sama, lecz w towarzystwie... amortyzatorów do pralki... - musiałam w końcu uzasadnić sobie w głowie ten jakże mało praktyczny zakup.



Trzeba przyznać, że idealnie pasuje do niewielkich, kuchennych szafeczek, przygotowanych specjalnie do nowej kuchni.
Tymczasem te nocne decu-wypociny, smętnie wiszą na ścianach wśród pospolitych "blek red łajtów" z początków kariery tej fabryki i czekają na swoje właściwe miejsce, pośród innych przedmiotów wyszukanych tu i ówdzie.
Zbieram ukochane drobiazgi sukcesywnie, stopniowo też zapełniam kąt po kącie - przeważnie w myślach, ale też produkując masowo decoupage. Warsztat nie zasypia nigdy i wciąż coś przecieram, naklejam, maluję, lakieruję. Nie mam gdzie tego trzymać, ale liczę na to, że będę mogła od razu wprowadzić się do domu, który wymarzyłam sobie w taki, a nie inny sposób.
Po raz pierwszy od dość dawna wyrwałam z napiętego harmonogramu pół godziny na samotne zakupy. Jestem zadowolona i to bardzo, gdyż niewielkim kosztem udało mi się zdobyć aż dwa zestawy łazienkowe. Schludne i eleganckie - takie lubię! Mimo wielu deseni jakich używam w decu, lubię dla kontrastu otaczać się spokojnymi kolorami i formami. Będą idealnie pasowały do łazienki wyłożonej płytkami w kolorze trawertynu (na parterze) i czarno białymi (na poddaszu).










3 komentarze:

  1. Piękne zakupy poczyniłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka w http://www.schaefer-boutique.pl/ (polecam! mają fajny katalog on-line - najlepszy jaki widziałam, chociaż nie każdemu musi się podobać stylistyka, to na pewno warto docenić pracę informatyków), a akcesoria łazienkowe w Tesco - jeden komplet kosztował 20 zł. To dowód na to, że można stylowo urządzić to i owo bez wydawania majątku na przydatne gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgadza sie piekne zakupy,,,ale ta co zrobilas jest jeszcze piekniejsze,,bardzo podobaja mi sie Twoje prace
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń